
CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ ABY DOKONAĆ ZAKUPU?
- NIE; ZAKUPU MOŻNA RÓWIEŻ DOKONAĆ BEZ REJESTRACJI.
JAKI JEST STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?
- STATUS ZAMÓWIENIA SPRAWDZI PANI/PAN PO ZALOGOWANIU NA SWOIM KONCIE. PROSIMY RÓWIEŻ SPRAWDZIĆ NA POCZCIE MAILOWEJ FOLDER "SPAM', MOŻE TAM WPADŁY NASZE POWIADOMIENIA. W RAZIE WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT NA ADRES E-MAIL: pytanie@zielonysklep.pl W TREŚCI WIADOMOŚCI PROSIMY O PODANIE NUMERU ZAMÓWIENIA ORAZ DANE ZAPYTANIE.
CZY MOGĘ OTRZYMAĆ RABAT NA ZAMÓWIENIE?
- RABATY PRZYSŁUGUJĄ KLIENTOM RESORTOWYM ORAZ SŁUŻBOM MUNDUROWYM.
CZY SĄ ZNIŻKI DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH?
- ZAPRASZAMY DO KONTAKTU NA ADRES E-MAL: resort@zielonysklep.pl
CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?
- TAK.
- JEDNAK ZAMÓWIENIE MUSI ZOSTAĆ OPŁACONE PRZELEWEM, A PO SKOMPLETOWANIU ZAMÓWIENIA INFORMUJEMY O MOŻLIWOŚCI ODBIORU.
- ZAMÓWIENIE MOŻNA ODEBRAĆ W NASZYM BIURZE WE WROCŁAWIU, UL. KRAKOWSKA 141-155, W DNI ROBOCZE W GODZINACH 10:00 - 14:00.
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE LUB JEGO CZĘŚĆ?
- TAK. MOŻNA ZWRÓCIĆ CZĘŚĆ PRODUKTÓW LUB CAŁE ZAMÓWIENIE. LINK DO FORMULARZA ZOSTAŁ WYSŁANY W MAILU POTWIERDZAJĄCYM ZAKUP
JAK NADAĆ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ?
- PRZESYŁKĘ NALEŻY NADAĆ W DOWOLNYM PUNKCIE (POCZTA POLSKA, PUNKT NADAŃ, PACZKOMAT). WAŻNE, ABY PRZESYŁKA BYŁA NADANA NA ADRES ZielonySklep.pl Magazyn, ul. Krakowska 141-155, 50-428 Wrocław.
PRZESYŁKA RÓWNIEŻ NIE MOŻE BYĆ PŁATNA PRZY ODBIORZE, GDYŻ NIE ZOSTANIE ODEBRANA.
JAKI JEST STATUS ZWROTU?
- JEŚLI PRZESYŁKA DO NAS DOTARŁA, TO OD DANEGO MOMENTU MAMY 14 DNI NA ZWROT ŚRODKÓW. W PRZYPADKU WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT POD ADRESEM E-MAIL: pytanie@zielonysklep.pl. W TREŚCI WIADOMOŚCI NALEŻY PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA LUB NUMER DOWODU ZAKUPU ORAZ NUMER PRZESYŁKI.
CZY ZIELONYSKLEP.PL MOŻE WYGENEROWAĆ KOD DO ZWROTU PACZKOMATEM?
- TAK.
JAK ZAREKLAMOWAĆ WADLIWY PRODUKT?
- TAK, A WŁAŚIWY FORMULARZ ZOSTAŁ WYSŁANY W MAILU POTWIERDZAJACYM ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
JAKI JEST STATUS MOJEJ REKLAMACJI?
- STATUS REKLAMACJI SPRAWDZI PANI/PAN PO ZALOGOWANIU NA SWOIM KONCIE. PROSIMY RÓWIEŻ SPRAWDZIĆ NA POCZCIE MAILOWEJ FOLDER "SPAM', MOŻE TAM WPADŁY NASZE POWIADOMIENIA. W RAZIE WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT NA ADRES E-MAIL: serwis@zielonysklep.pl W TREŚCI WIADOMOŚCI PROSIMY O PODANIE NUMERU ZAMÓWIENIA LUB NUMERU DOWODU ZAKUPU ORAZ NUMERU PRZESYŁKI.
- DZIAŁ REKLAMACJI PODA INFORMACJĘ NA JAKIM ETAPIE ROZPATRYWANIA JEST REKLAMACJA.
CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KARTĄ?
- NIE. MOŻLIWA JEST JEDYNIE PŁTNOŚĆ PRZELEWEM
JAK OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?
- ZAMÓWIENIE MOŻNA OPŁACIĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYCM LUB PRZEZ SZYBKIE PŁATNOŚCI PAYU (DO WYBORU: PRZELEW TRADYCYJNY, BLIK, PŁATNOŚĆ KARTĄ, INPOST PAY)
NIE PRZESZŁA PŁATNOŚĆ. JAK ZAPŁACIĆ PRZEZ PAYU/ JAK WYGENEROWAĆ PONOWNIE LINK?
- PROSIMY O KOMNTAKT NA ADRES E-MAIL: pytanie@zielonysklep.pl W WIADOMOŚCI PROSZĘ PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA I TAKĄ PROŚBĘ.
CZY MOGĘ / JAK KUPIĆ WIĘKSZĄ ILOŚĆ PRZEDMIOTÓW NIŻ JEST W OFERCIE?
- W PRZYPADKU ZAMÓWIENIA NA FIRMĘ BĄDŹ ORGANIZACJĘ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU NA ADRES E-MAL: hurt@zielonysklep.pl W TREŚCI WIADOMOŚCI PROSIMY O PODANIE NAZW PRODUKTÓW ORAZ ILOŚCI, JAKIE PAŃSTWA INTERESUJĄ, A TAKŻE DANYCH FIRMY ORAZ KONTAKTOWYCH.