Zakupy hurtowe:
hurt@zielonysklep.pl

do koszyka suma: 0,00 zł
PYTANIA I ODPOWIEDZI (FAQ)

CZY MUSZĘ SIĘ REJESTROWAĆ ABY DOKONAĆ ZAKUPU?

  • NIE; ZAKUPU MOŻNA RÓWIEŻ DOKONAĆ BEZ REJESTRACJI.

JAKI JEST STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?

  • STATUS ZAMÓWIENIA SPRAWDZI PANI/PAN PO ZALOGOWANIU NA SWOIM KONCIE. PROSIMY RÓWIEŻ SPRAWDZIĆ NA POCZCIE MAILOWEJ FOLDER "SPAM', MOŻE TAM WPADŁY NASZE POWIADOMIENIA. W RAZIE WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT NA ADRES E-MAIL: pytanie@zielonysklep.pl W TREŚCI WIADOMOŚCI PROSIMY O PODANIE NUMERU ZAMÓWIENIA ORAZ DANE ZAPYTANIE.

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ RABAT NA ZAMÓWIENIE?

  • RABATY PRZYSŁUGUJĄ KLIENTOM RESORTOWYM ORAZ SŁUŻBOM MUNDUROWYM.

CZY SĄ ZNIŻKI DLA SŁUŻB MUNDUROWYCH?

  • ZAPRASZAMY DO KONTAKTU NA ADRES E-MAL: resort@zielonysklep.pl

CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

  • TAK. 
  • JEDNAK ZAMÓWIENIE MUSI ZOSTAĆ OPŁACONE PRZELEWEM, A PO SKOMPLETOWANIU ZAMÓWIENIA INFORMUJEMY O MOŻLIWOŚCI ODBIORU.
  • ZAMÓWIENIE MOŻNA ODEBRAĆ W NASZYM BIURZE WE WROCŁAWIU, UL. KRAKOWSKA 141-155, W DNI ROBOCZE W GODZINACH 10:00 - 14:00. 

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE LUB JEGO CZĘŚĆ?

  • TAK. MOŻNA ZWRÓCIĆ CZĘŚĆ PRODUKTÓW LUB CAŁE ZAMÓWIENIE. LINK DO FORMULARZA ZOSTAŁ WYSŁANY W MAILU POTWIERDZAJĄCYM ZAKUP

JAK NADAĆ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ?

  • PRZESYŁKĘ NALEŻY NADAĆ W DOWOLNYM PUNKCIE (POCZTA POLSKA, PUNKT NADAŃ, PACZKOMAT). WAŻNE, ABY PRZESYŁKA BYŁA NADANA NA ADRES ZielonySklep.pl Magazyn, ul. Krakowska 141-155, 50-428 Wrocław.
    PRZESYŁKA RÓWNIEŻ NIE MOŻE BYĆ PŁATNA PRZY ODBIORZE, GDYŻ NIE ZOSTANIE ODEBRANA.

JAKI JEST STATUS ZWROTU?

  • JEŚLI PRZESYŁKA DO NAS DOTARŁA, TO OD DANEGO MOMENTU MAMY 14 DNI NA ZWROT ŚRODKÓW. W PRZYPADKU WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT POD ADRESEM E-MAIL: pytanie@zielonysklep.pl. W TREŚCI WIADOMOŚCI NALEŻY PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA LUB NUMER DOWODU ZAKUPU ORAZ NUMER PRZESYŁKI.

CZY ZIELONYSKLEP.PL MOŻE WYGENEROWAĆ KOD DO ZWROTU PACZKOMATEM?

  • TAK. 

JAK ZAREKLAMOWAĆ WADLIWY PRODUKT?

  • TAK, A WŁAŚIWY FORMULARZ ZOSTAŁ WYSŁANY W MAILU POTWIERDZAJACYM ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

JAKI JEST STATUS MOJEJ REKLAMACJI?

  • STATUS REKLAMACJI SPRAWDZI PANI/PAN PO ZALOGOWANIU NA SWOIM KONCIE. PROSIMY RÓWIEŻ SPRAWDZIĆ NA POCZCIE MAILOWEJ FOLDER "SPAM', MOŻE TAM WPADŁY NASZE POWIADOMIENIA. W RAZIE WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT NA ADRES E-MAIL: serwis@zielonysklep.pl W TREŚCI WIADOMOŚCI PROSIMY O PODANIE NUMERU ZAMÓWIENIA LUB NUMERU DOWODU ZAKUPU ORAZ NUMERU PRZESYŁKI.
  • DZIAŁ REKLAMACJI PODA INFORMACJĘ NA JAKIM ETAPIE ROZPATRYWANIA JEST REKLAMACJA.

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ KARTĄ?

  • NIE. MOŻLIWA JEST JEDYNIE PŁTNOŚĆ PRZELEWEM

JAK OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?

  • ZAMÓWIENIE MOŻNA OPŁACIĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYCM LUB PRZEZ SZYBKIE PŁATNOŚCI PAYU (DO WYBORU: PRZELEW TRADYCYJNY, BLIK, PŁATNOŚĆ KARTĄ, INPOST PAY) 

NIE PRZESZŁA PŁATNOŚĆ. JAK ZAPŁACIĆ PRZEZ PAYU/ JAK WYGENEROWAĆ PONOWNIE LINK?

  • PROSIMY O KOMNTAKT NA ADRES E-MAIL: pytanie@zielonysklep.pl W WIADOMOŚCI PROSZĘ PODAĆ NUMER ZAMÓWIENIA I TAKĄ PROŚBĘ. 

CZY MOGĘ / JAK KUPIĆ WIĘKSZĄ ILOŚĆ PRZEDMIOTÓW NIŻ JEST W OFERCIE?

  • W PRZYPADKU ZAMÓWIENIA NA FIRMĘ BĄDŹ ORGANIZACJĘ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU NA ADRES E-MAL: hurt@zielonysklep.pl W TREŚCI WIADOMOŚCI PROSIMY O PODANIE NAZW PRODUKTÓW ORAZ ILOŚCI, JAKIE PAŃSTWA INTERESUJĄ,  A TAKŻE DANYCH FIRMY ORAZ KONTAKTOWYCH.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium